خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان در مجلس مطرح کرد:

کمک 200 میلیاردی دولت در حمایت از باغداران انگور در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۸۳

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از باغداران انگور در سطح کشور تخصیص داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی با اشاره به سفر دکتر نوبخت به استان در هفته دولت خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر اعلام خبر حمایت تسهیلاتی دولت از باغداران انگور در سراسر کشور، برای حل مشکلات خرید کشمش شهرستان نیز قول مساعد داده شد که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری تسهیلات ویژه کرونا توسط سیستم بانکی دراستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و تعطیلی و خسارت تعداد زیادی از مشاغل و کسب و کارها، کوتاهی و قصور مدیران بانکی یا دستگاه‌های اجرایی استان در جذب تسهیلات کرونا قابل بخشش نیست.

وی تسهیلات پرداختی وِیژه کرونا در استان را ۷۳۱ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: تاکنون ۲۳۹ میلیارد پرونده به بانک معرفی شده و ۹۳ ملیارد تومان جذب شده است.

رحمانی گفت: استان قزوین چهارمین یا پنجمین استان در پرداخت مالیات است و باید ضمن جذب کامل این تسهیلات، تخصیص اعتبارات بیشتر برای استان درخواست شود.

وی افزود: هم اینک در شهرستان تاکستان ۶۱ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و اگر سستی یا قصوری در پرداخت این تسهیلات از جانب بانک صورت گرفته باشد باید برخورد شود.

رحمانی با اشاره به بسته شدن بودجه دستگاه‌های دولتی در شهریورماه، افزود: در این یک ماه از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان درخواست داریم به صورت مستمر با وزارتخانه‌های متبوع در ارتباط باشد تا نیازهای استان در لایحه بودجه دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز