خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس خبر داد:

افزایش 10 درصدی دانشجویان در سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۵۳

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس گفت: شمار دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید، ۱۰ درصد افزایش یافته و در حال حاضر ۱۸۶ رشته محل در ۲مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه فعال است که از این تعداد ۹۳رشته در مقطع کاردانی و ۳۷ رشته در مقطع کارشناسی است.

به گزارش ایلنا، محمد جامعی در جمع خبرنگاران افزود: کرونا سبب شد، فعالیت‌ها و اقدامات در دانشگاه دگرگون شود و دانشگاه‌ها به سمت آموزش‌های مجازی حرکت کنند، اما با توجه به اینکه آموزش‌های دانشگاه فنی باهنر فارس مهارتی است، برگزاری این آموزش‌ها به صورت مجازی دشوار است.

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای فارس، با اشاره به آغاز سال تحصیلی این دانشگاه از پانزدهم شهریورماه ۹۹، گفت: سال تحصیلی جدید به صورت مجازی آغاز و دروس کارگاهی به مرور به صورت حضوری و فشرده برگزار می‌شود.

به گفته وی، دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان فارس، رتبه پنجم آموزش‌های مجازی را در کشور از آن خود کرده است.

جامعی، با اشاره به اینکه ۲۶۲ هزار نفر ساعت دانشجو در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای این استان از کلاس‌های درس مجازی استفاده کرده‌اند افزود: بیش از ۱۰۰ وبینار (همایش مجازی) اداری آموزشی و آموزش‌های آزاد ویژه کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس برگزار شده است.

جامعی، در مورد راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع کاردانی در این دانشگاه گفت: امسال به این مقطع، رشته‌های هتلداری، فناوری اطلاعات، گرافیک، تربیت بدنی، انرژی تجدیدپذیر خورشیدی اضافه شده است.

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای فارس، همچنین از افزوده شدن رشته‌هایی از جمله طراحی لباس، کارشناسی معماری در دانشکده‌های شهید باهنر و دختران شیراز، کارشناسی ناپیوسته انیمیشن (پویانمایی) دیجیتال، ارتباط تصویری، طراحی و فناوری دوخت، صنایع شیمیایی و حسابداری در مقطع کارشناسی نیز سخن گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز