خبرگزاری کار ایران

معاونت سازمان صمت آذربایجان شرقی خبرداد:

افزایش 91 درصدی بازرسی‌ها و 52 درصدی تخلفات کشف‌شده در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۴۲

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در 5 ماه اول سال ، از افزایش 91 درصدی تعداد بازرسی‌ها و رشد 52 درصدی پرونده های متشکله در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یوسف پایدار با بیان اینکه این میزان افزایش در 5 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل است، افزود : در راستای تشدید اقدامات نظارتی تعداد 100103 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی ، صنعتی ، انبارها ، سردخانه ها و واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی توسط بازرسان سازمان صمت و بازرسان اتاق اصناف انجام شده و نهایتا منجر به تشکیل 4507 فقره پرونده تخلفاتی شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : طی مدت زمان یاد شده شکایات مردمی واصله با افزایش 128 درصدی روبرو بوده و با دریافت 4860 شکایت توسط سازمان صمت و 1981 شکایت توسط بازرسی اتاق اصناف ، تمامی شکایات مردمی مورد رسیدگی قرار گرفته است .

وی افزود : در راستای رسیدگی به شکایات مردمی برای 834 واحد متخلف پرونده تشکیل شده و جهت رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است .

پایدار از گشت های مشترک بازرسی با سایر دستگاههای استانی به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه های سازمان یاد کرد و گفت : طی 5 ماهه نخست سال جاری معاونت نظارت و بازرسی در این خصوص با انجام 10724 مورد گشت مشترک بازرسی رشد 55 درصدی داشته است و این روند در ماههای آتی همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز