خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

ورود خون تازه به رگ های فرش دستباف با حمایت کمیته امداد/ برگزاری فستیوال طراحی فرش در سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۳۶

مدیر کل کمیته امداداستان سمنان از ورود خون تازه به رگ های فرش دستباف مددجویان و هنرجویان استان سمنان خبر داد و گفت: توسعه بازار فرش دستباف از طریق شرکت های وابسته به کمیته امداد با خرید تضمینی فرش جان تازه ای به خود می گیرد.

 به گزارش ایلنا از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد  استان سمنان در جلسه توسعه و بازآفرینی فرش دستباف استان سمنان در شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، افزود: آموزش، شناسنامه دار کردن، تامین مواد اولیه، تضمین فروش و پشتیبانی با حمایت شرکت های وابسته به کمیته امداد از جمله شرکت صنعت آفرینان کمیته امداد احیا می شود.

وی وضعیت تولید و فروش دستباف فرش ایران را نامساعد دانست و خاطرنشان کرد: باید تولید فرش دستباف به ویژه در روستا ها تا قبل دفن شدن این سنت دیرینه احیا شود.

محسن مسعودیان راد به فستیوال طراحی فرش استان سمنان اشاره کرد و گفت: فستیوال طراحی فرش با حضور جمعی از طراحان فرش استان سمنان با هدف شناسنامه دار کردن فرش این خطه از سرزمین برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان راهبرد اصلی کمیته امداد را توانمند کردن مددجویان برشمرد و اذعان کرد:حمایت از کارآفرینان از مرحله ایجاد اشتغال تا وارد شدن به بازار فروش از اهداف این نهاد حمایتی است که تا کنون با ایجاد اشتغال پایدار گام های عظیمی برای این مددجویان برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز