خبرگزاری کار ایران

خجسته پور مطرح کرد:

برخورداری بیش از 91 درصد روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی/ تاکید بر گازرسانی روستاهای جنوب دامغان و دامنه رشته کوه البرز

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۳۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بهره‌مندی تمامی روستاهای استان سمنان از نعمت گاز به طور ویژه از سوی شرکت ملی گاز ایران پیگیری شود.

به گزارش ایلنا سمنان ، حبیب‌الله خجسته‌پور روز چهارشنبه در دیدار با غلامرضا مشایخی، مدیر گاز‌رسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: در دولت تدبیر و امید اقدام‌های خوبی در اتصال نقاط شهری و روستایی استان به خطوط انتقال لوله‌های گاز طبیعی روی داد و مردم استان سمنان قدردان تلاش های خدمتگزاران خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار اکنون ۱۰۰ درصد نقاط شهری و بیش از ۹۱ درصد از نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تعدادی از روستاهای صعب العبور استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، گفت: پیگیری های جدی از سوی از شرکت گاز استان برای رفع این چالش انجام شود.

خجسته پور تصریح کرد: گاز رسانی به جنوب دامغان و روستاهای دامنه رشته کوه البرز در استان سمنان از مطالبه های مردمی است و با تامین اعتبار و عزم شرکت ملی گاز ایران برای گاز رسانی به این‌ مناطق اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت های اقتصادی و معدنی خوبی در اطراف روستاها استان که فاقد گاز طبیعی هستند وجود دارد، که با انتقال لوله های گاز به این‌ مناطق می توان علاوه بر افزایش رفاه روستائیان عزیز در رونق اقتصادی و اشتغال آن مناطق هم اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز