خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس:

اجرای طرح استقبال از مهر در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفت

کد خبر : ۹۶۲۳۸۰

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: اجرای طرح استقبال از مهر در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حشمت الله عزیزی با اشاره به اهمیت مسئله تعلیم و تربیت و ایجاد محیطی مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان، اظهار کرد: شهرداری فردیس هر ساله همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، در شهریور ماه اقدامات متعددی را در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی می کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ آمیزی دیوار مدارس، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط کشی معابر و نصب علائم هشدار دهنده، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت وروب معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و غیره را در دستور کار دارد.

عزیزی با بیان اینکه یکی از ابعاد حائز اهمیت در طرح استقبال از مهر اجرای نقاشی های دیواری بر روی دیوار مدارس و مناسب‌سازی فضای بصری مدارس جهت حضور دانش‌آموزان است، افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، طراحی و اجرای نقاشی دیواری و رنگ آمیزی بر روی دیوارهای بیرونی مدارس شهر در دستور کار قرار دارد تا با پاکسازی تبلیغات محیطی، نازیبایی ها بصری، نقشهای قدیمی دیوارها و ایجاد مناظر چشم نواز، شاهد تأثیر مثبت بر حس نشاط و روحیه دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات لکه گیری و بهسازی معابر و ترمیم پیاده‌روهای منتهی به مدارس نیز در طرح استقبال از مهر در دستور اقدامات قرار دارد، ادامه داد: معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، بازبینی خط کشی مقابل مدارس و رنگ آمیزی بلوکها و خطوط عابر پیاده و سرعت گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ایمنی هشدار دهنده و علائم ترافیکی منتهی به مدارس، نصب تابلوهای احتیاط عبور دانش‌آموزان اقدام خواهد کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لایروبی کانال‌های منتهی به مدارس، تنظیف و شستشوی مخازن زباله و خیابان‌ها، جداول و کانال‌های اطراف مدارس و پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی حاشیه‌ معابر اصلی و فرعی از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در اجرای طرح استقبال از مهر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طرح استقبال از مهر به منظور ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، بهسازی و زیباسازی محیط های پیرامونی مراکز آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس و فضاسازی و آماده سازی هر چه بهتر سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اجرایی می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز