خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

آمادگی مدارس اصفهان برای سال تحصیلی جدید/ تلاش بی‌وقفه مدیران برای آماده سازی مدارس

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از آمادگی مطلوب مدارس اصفهان برای بازگشایی در ۱۵ شهریور ماه، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد اعتدادی از اقدامات مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان به ویژه در پروژه مهر ۹۹ قدردانی کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده از سوی مجموعه آموزش و پرورش به خصوص در ماه‌های انتهایی سال تحصیلی گذشته سبب شده تا آموزش و پرورش استان با آمادگی مطلوب برای بازگشایی مدارس مهیا شود.

وی افزود: ثبت نام دانش‌آموزان، ثبت سفارش و توزیع کتب درسی، صدور ابلاغ و مدیریت نیروی انسانی از اولویت‌ها و الزامات بازگشایی مدارس است و مجموعه آموزش و پرورش اصفهان در این مسیر به صورت شبانه روزی تلاش می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: در ماه های اخیر شاهد زحمات بی‌وقفه تمامی مدیران در نواحی، مناطق و حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان بوده‌ایم که حاصل آن بازگشایی مطلوب مدارس در روز ۱۵ شهریور همزمان با سراسر کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نظام آموزشی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در بحرانی ناخواسته قرار گرفت که لازم است همانند نیمه دوم سال تحصیلی گذشته، با تلاش مضاعف و همدلی در دستگاه آموزش و پرورش، از این شرایط خاص به نحو مطلوب و شایسته عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز