خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه یزد:

۱۱۶ روستای یزد از مزایای شبکه فیبرنوری بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۱۴

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به منظور ارتقاء کیفیت ارتباطات مخابراتی و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در روستاها، ۱۱۶ روستای شهرستان‌های مهریز و تفت در استان یزد از مزایای خدمات فیبر نوری بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زارع ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: در فاز اول طرح فیبر نوری روستایی استان یزد، در مسیر ۱۲۸ کیلومتری حدفاصل روستاهای تنگ‌چنار، نیر، بنادک دیزه و بیداخوید، پهنای باند مورد نظر ساکنان تامین شد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه فیبر روستایی از جمله طرح‌های توسعه خدمات عمومی و الزامی روستایی USO است که مشتمل بر سه فاز بوده و با اجرای کامل آن زیرساخت ارتباطات روستایی بهبود می‌یابد و هزینه اجرای این طرح از سوی شرکت مخابرات ایران در تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد، تامین می‌شود.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و اطلاعات، تمام اپراتورهای همراه در مسیرهای مذکور می‌توانند از خدمات پهنای باند این طرح در حد مطلوب استفاده کنند.

با بهره‌برداری از فیبرنوری روستایی در بیداخوید شهرستان تفت، استان یزد نخستین استان پیشرو در اتمام فاز یک طرح فیبر نوری روستایی در سطح کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز