خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

آئین کلنگ زنی و احداث پست 63/20 کیلوولت سیار سلطانیه و خط ارتباطی/ اتصال بزرگترین مشترک استان به شبکه

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۵۰

همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، آئین کلنگ زنی پروژه احداث پست 63/20 کیلوولت سیار سلطانیه و خط ارتباطی با حضور استاندار زنجان در شهرک صنعتی سلطانیه برگزار شد .

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان، علی خلجی در حاشیه مراسم کلنگ زنی و احداث پست 63/20 کیلو ولت سیار سلطانیه به گذر موفق از پیک بار امسال اشاره کرد و  اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای زنجان با توجه به اقدامات خوبی که انجام داده ظرفیت مناسبی در دو استان زنجان و قزوین در حوزه فوق توزیع و انتقال دارد و در عین حال نیاز به توسعه شبکه انتقال ضروری به نظر می رسد .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، ادامه داد : با توجه به ویژگی صنعتی بودن دو استان بیش از 50% برق در بخش صنعتی مصرف می‌شود و این صنایع یا با دارا بودن پست فوق توزیع برق خود را تامین می کنند یا در صورت مصرف کمتر از پست‌های هم جوار استفاده می کنند .

وی، با اعلام خبر وصل شدن بزرگترین مشترک استان فولاد ناب آرش با 120 مگاوات مصرف به شبکه ؛ وجود صنایع بزرگ در استان را نیازمند حمایت همه جانبه دولت دانست.

خلجی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه مهم در دست اجرا در حوزه برق ، نیروگاه زنجان 2 با ظرفیت 546 مگاوات است که امیدواریم واحد گازی آن بزودی به بهره برداری برسد. 

 این پروژه با همکاری شرکت برق منطقه ای زنجان و شهرک‌های صنعتی طبق برنامه زمان بندی شده، جهت  تامین برق شهرک صنعتی سلطانیه و تعدیل بار پست و خطوط منطقه در راستای توسعه صنعت در استان با مبلغی بالغ بر 150میلیارد ریال احداث می شود .

این پست سیار دارای ترانسفورماتور  به ظرفیت 30 مگاولت آمپرو خط ارتباطی 63 کیلوولت به طول 2 کیلومتر و مدت زمان اجرای آن سه ماه پیش بینی می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز