خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در برخی مناطق کشور/هوای پایتخت صاف همراه با وزش ملایم باد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۹۷۰

کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر مناطق کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از محدوده شمال غرب رگبار پراکنده همراه با وزش شدید باد و رعد برق صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: فردا برای اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز غربی و برخی از مناطق شمال غرب بارش باران و گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در ارتفاعات زاگرس شمالی از فردا بعدازظهر بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: جمعه گسترش بارش‌ها علاوه بر این مناطق، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های جنوبی در استان‌های البرز و قزوین را هم دربرمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در روز جمعه مناطق غرب و جنوب غرب کشور با بارش پراکنده روبه‌روست، تصریح کرد: در سه روز آینده شرق کشور در استان‌های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به خصوص در منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌رو می‌شود که با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: تهران در آخر هفته با پدیده خاصی همراه نیست و آسمانی صاف همراه با وزش ملایم باد را شاهد هستیم که بیشینه دما هم امروز به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز