خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون روستایی کاشمر خبر داد:

پرداخت ۹۷ میلیارد ریال برای خرید حمایتی به زعفران کاران کاشمر

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۸۸۶

رئیس اداره تعاون روستایی کاشمر گفت: تاکنون مبلغ ۹۷ میلیارد ریال معادل ۹۵ درصد بابت خرید حمایتی به زعفران ‌کاران کاشمر پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۸ بنا به تصمیم وزارت جهادکشاورزی بر حمایت از زعفران‌کاران و جلوگیری از کاهش شدید قیمت محصول دسترنج زعفران‌کاران، تعاون روستایی شهرستان اقدام به خرید حمایتی زعفران به میزان ۱۱۵۴ کیلوگرم به ارزش ۱۰۲ میلیارد ریال نمود که تاکنون مبلغ ۹۷ میلیارد ریال معادل ۹۵ درصد به کشاورزان پرداخت شده و تنها پنج درصد یعنی مبلغ ۵ میلیارد ریال آن در حال پیگیری جهت پرداخت است.

وی اظهار کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان با مأموریت هدایت و نظارت حقوقی، مالی و فنی بر شبکه تعاون روستایی فعالیت می‌کند که این شبکه شامل یک اتحادیه و ۲۲ شرکت تعاونی که از این تعداد ۸ شرکت تعاونی روستایی، ۹ شرکت تعاونی کشاورزی، ۳ شرکت تعاونی تولید روستایی، یک شرکت تعاونی روستایی زنان سروش و یک نظام صنفی است.

رئیس اداره تعاون روستایی کاشمر افزود: این اداره با هدف تأمین نهاده‌های کشاورزی و دامی و خریدهای حمایتی، توافقی و تضمینی محصولات کشاورزان را بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی ایران و تأمین کالاهای تنظیم بازار، یارانه‌ای و معیشتی در سطح روستاها را مطابق با اساسنامه تعاونی‌های روستایی، خدمت‌رسانی و فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز