خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد؛

افتتاح و بهره برداری از ۶ شرکت تعاونی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۸۶۷

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: همزمان با هفته تعاون، ۶ شرکت تعاونی استان قزوین در بخش‌های مسکن، تولید، دامپروری و کشاورزی افتتاح خواهد شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سید جلیل حسینی با اعلام این خبر گفت: یکی از این تعاونی‌ها در حوزه تولید، سه مورد در حوزه مسکن و ۲ مورد در حوزه دامپروری و کشاورزی هستند.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها قرار است سیزدهم شهریور ماه جاری همزمان با نخستین روز از هفته تعاون در قالب ۳۸۳ واحد تعاونی کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری برسند.

این مسئول گفت: یکی از ۶ تعاونی استان قزوین جزو هفت تعاونی برتر کشور است که از سوی رئیس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به اسامی تعاونی‌های قابل افتتاح استان در هفته تعاون، افزود: شرکت تعاونی مسکن شورای حل اختلاف قزوین، شرکت تعاونی مسکن فاتحان فجر، تعاونی ماهان دام الوند، شرکت تعاونی مسکن مهر شماره سه البرز، شرکت تعاونی ۱۱۰ قزوین و شرکت تعاونی ظریف پرشین لیا تعاونی‌های قابل افتتاح در این هفته هستند.

حدود ۷۷۶ تعاونی در استان تشکیل ‌شده‌اند که بیشترین آنها در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز