خبرگزاری کار ایران

کشف ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۷۰۷

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: به دنبال اخباری مبنی بر اینکه افرادی در یک کارگاه متروکه در شهر صنعتی لیا به صورت غیر قانونی اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های ماینر (استخراج ارز دیجیتال ) کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گفته وی، تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کارگاه یاد شده اعزام و در بازرسی از آن ۸۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: دستگاه‌های ماینر کشف شده جمع‌آوری و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال براساس اعلام نظر کارشناسان برشمرد و گفت: دستگاه‌های ماینر (تولید ارز دیجیتال) مصرف برق زیادی داشته که افراد سودجو در کارگاه‌های متروکه اقدام به نصب و راه‌اندازی آن و استخراج ارز دیجیتال با برق غیرمجاز می‌کنند که پلیس با این نوع قانون‌شکنی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز