خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان زنجان :

توزیع برخی کتب درسی در زنجان با تاخیر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۶۲۵

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان، از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین حسنلو امروز بااعلام این خبر، گفت: ثبت‌‌نام دریافت کتب درسی از 24 فروردین ماه بر اساس برنامه اعلام شده، انجام و تا به امروز ادامه داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه از امروز ثبت‌نام کتب درسی متوقف شده است، افزود: مشخص نیست پس از این ثبت‌‌نام ادامه داشته باشد.

این مسئول از ثبت‌نام 99 درصدی دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی در استان زنجان خبرداد و گفت: در توریع کتب دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم که با تاخیر ثبت‌‌نام کرده‌اند، مشکل وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: کتبی که از طریق وزارتخانه دریافت شده است 100 درصد در اختیار مناطق و نواحی قرار گرفته است و پیگیر هستیم آنها نیز در اختیار مدیران مدارس قرار بدهند.

حسنلو با بیان اینکه 100 درصد کتب درسی مقطع ابتدایی به مناطق ارسال و از یکم شهریور ماه امسال توزیع در مدارس آغاز شده است، افزود:100 درصد کتب دوره متوسطه اول و دوم نیز به مناطق 14 گانه تحویل داده شده است و از 25 مرداد از سوی مدیران مدارس توزیع می‌‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص توزیع کتب رشته‌‌های کار و دانش، گفت: مشکلاتی همچون مراجعه دیر هنگام یا تغییر رشته‌‌ موجب شده تا هنوز توزیع کتب در این بخش به طور کامل انجام نشود چرا که دانش‌‌آموزان باید با مراجعه به سامانه و تکمیل ثبت‌‌نام منتظر دریافت کتب درسی از مناطق و نواحی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز