خبرگزاری کار ایران

بهبودی مطرح کرد:

تصویب اعتبار 640 میلیارد تومانی برای پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۴۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان برای پروژه های احیای دریاچه ارومیه در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبارات تصفیه خانه فاضلاب تبریز وابسته به اعتبارات دریاچه ارومیه و از محل ماده 10 حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: در طی سال هایی که به پروژه های دریاچه ارومیه بودجه اختصاص یافت این طور نبوده که به طور مشخص مبلغ یک پروژه از قبل تعیین شده باشد؛ بلکه هر سال با توجه به ردیف های متمرکزی که برای حوادث در نظر گرفته می‌شود، دبیرخانه ستاد دریاچه، پیشنهادات خود را تنظیم و پس از تصویب تامین اعتبار می شود.

بهبودی اعلام کرد: هفته گذشته در خصوص پروژه های دریاچه ارومیه بالغ بر 640 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که به پروژه های تصفیه خانه های تبریز و ارومیه و سایر پروژه ها تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: امیدواریم با ابلاغ مصوبات ستاد دریاچه و پیگیری دستگاه های اجرایی ذیربط این پروژه ها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز