خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

شیرابه تولیدی با میزان عملکرد کارخانه تصفیه همخوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۹۸

عضو شورای شهر رشت گفت: شیرابه تولیدی با میزان عملکرد کارخانه تصفیه همخوانی ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت جذب عضو شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا  با اشاره به افتتاحیه کارخانه تصفیه‌خانه شیرابه سراوان اظهار داشت: نامه‌ای پیش از این به ریاست شورا داده شد تا شهردار رشت مستندات و مدارک ثبت اختراع آقای کشتی آرا را به شورا ارائه دهد.

او افزود : قراردادی که به ما ارائه داده شد بر اساس ثبت اختراع بوده است. سازمان بازرسی اجازه می‌دهد در صورت عدم برگزاری مناقصه کار به فردی واگذار شود که در آن زمینه ثبت اختراع داشته باشد، اما بنده تا جایی که پیگیری کرده‌ام نتوانسته‌ام به مدارک این ثبت اختراع دست‌یابم. اگر چنین است بر اساس‌نامه ابلاغ‌شده به‌صورت مکتوب مدارک و اسناد به ما ارائه شود.

 
جذب با بیان اینکه شهردار رشت می‌بایست به شورا دعوت شود تا توضیح دهد که این کارخانه چه مشکلی را حل می‌کند، گفت: مطالعاتی که در سال ۹۷ انجام شد در روزهای بارانی شدید ۱۴.۵ لیتر و در روزهای بارانی ۱۱.۵ لیتر، در روزهای ابری ۵.۵ تا ۷ لیتر و در روزهای آفتابی شدید حدود ۳ لیتر شیرابه در ثانیه تولید می‌شود.بیشتر روزهای ما در شهر رشت بارانی است، اما اینکه ایشان بابت کاری که در زمان خودشان آغاز نشده است مدام روی آن مانور می‌دهد بهتر است توضیح دهند که این تصفیه‌خانه چه میزان این مشکل را رفع می‌کند؟
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز