خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

برای بازگشایی مدارس در هر سه وضعیت آمادگی لازم ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۳۶۲

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تشریح دقیق برنامه های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به دبیران و فراهم آوردن شرایط برای بازگشایی ضروری است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل لاری صبح امروز - سه شنبه ۱۱ شهریور ماه - در جلسه لایو شبکه شاد با معاونین متوسطه سراسر استان هرمزگان گفت: شرایط بازگشائی مدارس در روز ۱۵ شهریور ماه سال جاری، گره به اعلام نظر ستاد ملی کرونا دارد.

وی افزود: ضرورت دارد چگونگی برنامه های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به دبیران تشریح شود و آمادگی لازم برای هر سه وضعیت را باید ایجاد کرد.

قویدل تصریح کرد: برای سپری شدن سال تحصیلی مطلوب، رعایت همه مفاد شیوه نامه بازگشایی مدارس به ویژه نظارت بر آموزش های مجازی و همچنین تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: شناسایی دانش آموزان دارای مشکل در خصوص اینترنت و یا عدم دسترسی به دستگاه تبلت و تلفن همراه و نیز پوشش آموزش و تحصیل این دانش آموزان از طریق درس نامه از نکات مهمی است که اهتمام جدی برای تحقق آن لازم است.

قویدل رعایت پوشش مناسب رشته‌های نظری و رشته های فنی را مهم برشمرد، بر رعایت سهم های بین شاخه ای و بین رشته ای برابر برنامه های سند تحول بنیادین ابلاغی به مناطق در ثبت نام دانش آموزان پایه دهم تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز