خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر شیراز:

بنای شرکت در انتخابات آتی را ندارم

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۲۷۴

رئیس شورای شهر شیرازبا اشاره به حضور شورائیان فعلی در انتخابات آتی شوراها گفت: بنا ندارم در این انتخابات شرکت کنم اما از دوستان همسو و همفکر خواهش می‌کنم با قوت در صحنه حضور داشته باشند و خود نیز در هر شرایطی کمک خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در جمع خبرنگاران افزود: رویکرد شورای پنجم در ابتدای کار تعریف راهبردهایی برای اداره شهر به شیوه مطلوب بود که در همین راستا٨٤ بند به تصویب رسید تا شهر با محوریت انسان، اداره شود. در این راستا قانون شورا، مبنای کار بود و برنامه ٥ ساله سوم با رویکرد اندازه گیری کمی در کنار دیگر کارکردها، تدوین شد.

رئیس شورای شهر شیراز گفت: مجموعه شرایط حاکم بر کشور امروز فشار زیادی را بر شهرداری وارد کرده و از آنجا که سرمایه گذاری و گردشگری تابعی از شرایط عمومی کشور بوده و کمتر سرمایه گذاری حاضر به انجام سرمایه گذاری است.

موسوی ادامه داد: یکی از دیگر کارکردهای شورا، مصوب کردن ٢٠ دستورالعمل از ٣٤ دستورالعمل برنامه سوم بود که این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. به عبارت دیگر شورا سیاست‌ها و برنامه ریزی‌ها را در حوزه ساختاری مصوب کرد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه در بخش دیگر مرکز پژوهش‌ها به عنوان یک نقطه قوت برای کمک به شورا پای کار آمد، عنوان کرد: در کل شورای شهر شیراز طی سه سال گذشته در چارچوب وظایف خود در وضع مقررات، نظارت بر اجرای مصوبات، تعامل با دستگاهها و سازمان‌های دیگر، کارهای بسیار خوبی انجام داده و در کل عملکرد شورا مثبت بوده است.

موسوی با بیان اینکه در سال‌های قبل اداره شهرها با حمایت مالی دولت انجام می‌شد، ادامه داد: چندین سال است که دولت دیگر این کار را انجام نمی‌دهد و شهرداری‌ها باید براساس درآمدهای پایدار اداره شوند.

وی از برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در کلانشهر شیراز خبر داد و گفت: از شهروندان صاحب طرح، خلاقیت و نوآوری تجلیل خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز