خبرگزاری کار ایران

رشد ۶۱ درصدی مشارکت مردم سمنان در حمایت از نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۲۶۹

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد ۶۱ درصدی مشارکت مردم استان سمنان در دستگیری از نیازمندان در سرفصل زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه، اهدای قربانی ،اطعام نیازمندان، کمک به تامین جهیزیه و سایر کمک‌ها در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا سمنان، حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان، خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی به کمیته امداد و بیش از ۷۰ مرکز نیکوکاری با  رشد چشمگیری همراه شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد ۶۱ درصدی مشارکت مردم استان در سرفصل زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه، اهدای قربانی و اطعام نیازمندان و تامین جهیزیه در پنج ماهه سال جاری خبر داد و گفت: مجموعه مشارکت‌های مردمی به ۵۱ میلیارد و یک‌صد میلیون تومان رسید.

وی تصریح کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در پنج‌ماهه سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان بوده است که بر این اساس در مدت مشابه سال جاری با رشد ۶۱ درصدی همراه شده است.

حسن ویلان با بیان اینکه مودیان زکات استان سمنان در پنج‌ ماهه سال جاری ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، اظهار داشت: در این مدت دو میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شد که برای نیازمندان هزینه شد.

وی با اشاره به عید قربان و طرح ذبح عظیم در استان سمنان خاطرنشان کرد: خیرین و نیک اندیشان استان سمنان با مشارکت خیر شاخص استان سمنان (ابراهیم امیرآبادیان) چهار میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان قربانی های خود را با هدف کمک بین نیازمندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳۸۸۷۷، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۱۷-۶۹۸۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز