خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اعلام کرد:

۱۳ شهریورماه؛ آغاز زمان مرحله دوم تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۲۵۸

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: زمان فرآیند تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مرحله دوم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از ۱۳ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی هایی که با صدا و سیمای استان  صورت گرفته تبلیغات برابر قانون از روز پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۹ یک هفته تا پنج شنبه ساعت ۸ صبح خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان هم چنین با اشاره به شرایط کشور در خصوص کرونا و ضرورت نظارت جدی بر شیوه تبلیغات انتخاباتی طبق پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد، مقرر شد تبلیغات انتخاباتی برای مرحله دوم، صرفاً در فضای مجازی و بدون برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی باشد.  به منظور فراهم آمدن فضای جایگزین تبلیغات نامزدها برای اولین بار از روز پنجشنبه ۱۳شهریور ماه همه روزه برنامه تبلیغی نامزدها ساعت ۱۲از طریق صدا در ساعت ۲۱ و از طریق سیمای استان پخش می گردد.لذا زمان بندی و ترتیب پخش با حضور نامزدها در کمیسیون تبلیغات استان به قید قرعه مشخص شده است.

وی افزود: مقدمات برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کرج،فردیس و اشتهارد فراهم شده است.

وی افزود: تاکید نماینده عالی دولت در استان همواره بر  مولفه‌های سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات است، هیچ کدام از دستگاه‌های دولتی حق دخالت در مرحله دوم انتخابات مجلس را ندارند فقط بستر و زمینه را برای حضور مردم در انتخابات فراهم نمایند.

معاون استاندار با تاکید بر حفظ سلامت مردم در انتخابات دور دوم مجلس در شهریور ماه، گفت: در این انتخابات علاوه بر قوانین انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا نیز در اولویت قرار دارد.

فردی با بیان اینکه نباید نگرانی برای سلامت مردم درباره حضور در انتخابات باقی بماند، تاکید کرد: اطمینان بخشی به مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت محیطی شعب اخذ رای  باید به عنوان یک ضرورت و اولویت در اطلاع رسانی ها قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز