خبرگزاری کار ایران

طی چهار سال گذشته صورت گرفت؛

صدور ۱۵۰۰ سند مالکیت برای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۹۵

۱۵۰۰ سند مالکیت طی چهار سال گذشته برای واحدهای تولیدی، خدماتی و کارگاهی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صادر شده است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این اسناد برای به شکل تفکیکی و تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت ها در شهرک‌های صنعتی کاسپین در فاز یک و توسعه شرقی و غربی، شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک)، شهرک صنعتی لیا شهرک صنعتی حکیمیه، شهرک صنعتی شال، ناحیه صنعتی طارم و ناحیه صنعتی دانسفهان صادر شده است.

حمیدرضا خانپور افزود: مساحت واحدهایی که برای آنها از سوی اداره ثبت اسناد و املاک، سندهای مالکیت صادر شده، حدود هزار هکتار است.

وی یادآور شد: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می‌شوند می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از شرایط بانک ها برای ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی وثایق مورد نظر در قالب اسناد تفکیکی است،افزود: با صدور این اسناد مانع بزرگ دریافت تسهیلات برای واحدهای تولیدی از میان برداشته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز