خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان اعلام کرد:

ارجاع پرونده ۵ واحد تولیدی متخلف در قزوین به مراجع حقوقی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۳۱

مدیرکل استاندارد استان قزوین از ارجاع پرونده ۵ واحد تولیدی متخلف به مراجع حقوقی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزوین با اعلام این خبر گفت: مطابق قانون، تولید کالا و خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می شود.

صارمی افزود: در طی بازدیدهای بعمل آمده از واحدهای تولیدی استان قزوین از ابتدای سالجاری،  پنج واحد تولیدی که فرآورده های خود شامل فیلتر هوای خودرو سبک، قطعات یدکی خودرو، شن و ماسه، بتن آماده و کپسول گاز اکسیژن طبی را بدون دریافت پروانه کاربد علامت استاندارد تولید و عرضه کرده بودند شناسایی و فرآورده های آنها توقیف شد.

صارمی گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت و ایمنی مردم ، پرونده این واحدهای تولیدی متخلف جهت تصمیم گیری به دادسرا ارسال شده است.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و ایمنی جامعه گفت: همشهریان می‌توانند به عنوان یک شهروند مسئول برای بالا بردن سطح‌سلامت و ایمنی خود، خانواده و شهروندان با استفاده از سامانه پیامکی 10001517 از صحت علامت و کد استاندارد درج شده بر روی کالاها اطمینان حاصل کرده و هرگونه مغایرت و تشخیص جعل یا تقلب را از طریق تلفن گویای 1517 به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز