خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد:

ایستگاه مترو وکیل الرعایا جزو آثار فاخر و ارزشمند است/ دولت چرخ‌های اقتصاد را بدون تکیه بر درآمدهای نفتی می‌گرداند

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۶۰۱

استاندار فارس با بیان اینکه ایستگاه متروی وکیل‌الرعایا با هنری فاخر در معماری طراحی و اجرا شده است، از معمار، محاسب، مجری، ناظر و به ویژه کارگران تلاشگر فعال در این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح ایستگاه مترو وکیل الرعایا به مناسبت هفته دولت با اشاره به فعالیت های ارزشمند مدیریت شهری، این اقدامات را در رفاه شهروندان اثر گذار دانست.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه گذشتگان آثار ارزشمند و فاخری برای ما به ارمغان گذاشته اند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم چنین آثاری را برای آیندگان بر جای بگذاریم.

رحیمی ادامه داد: یکی از زیرساخت هایی که  استفاده عموم را تسهیل می کند و نام نیکی از اجراکنندگان به یادگار خواهد گذاشت مترو و ایستگاه هایی همچون ایستگاه وکیل الرعایا است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در ایام کنونی سختی های متعددی پیش روی دولت قرار داشته عنوان کرد: کشوری که در طول  یک قرن اخیر اقتصادش با تکیه بر نفت اداره شده و چرخ اجرایی کشور بر این مبنی می‌چرخید به یک باره این درآمد را از دست داده و در سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که دولت با تکیه بر اقتصاد بدون نفت چرخ کشور را به گردش در آورده است.

وی اظهار کرد:  هر چند می دانیم مشکلاتی در زندگی مردم حادث شده اما این به معنای بی توجهی مسئولان و تلاش نکردن آنها نیست.

رحیمی با بیان اینکه اجرا و اتمام پروژه ایستگاه مترو وکیل الرعایا به عنوان یک زیرساخت اثرگذار در حمل و نقل ریلی در این شرایط دشوار مطرح است، یادآور شد: امروز در اقصی نقاط استان فارس کارگاه های بزرگ عمرانی در حوزه حمل و نقل فعال هستند و هزاران میلیارد تومان اعتبار در این پروژه ها صرف می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش ها و برنامه هایی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حمل ‌و نقلی وجود دارد به زودی مجموعه ای از انواع حمل و نقل های ریلی، هوایی و درون شهری در شیراز شکل گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتمام خطوط دو و سه و همچنین تراموا حمل و نقل درون شهری، شیراز توسعه ای روز افزون داشته باشد و موجب رضایتمندی بیشتر شهروندان از مدیریت شهری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز