خبرگزاری کار ایران

شب پرحادثه در استان مرکزی؛

26 کشته و مصدوم در حوادث رانندگی آزادراه ساوه - همدان

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۱۷

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت : سه فقره حادثه رانندگی در آزاد راه ساوه همدان یک کشته و 25 مصدوم برجا گذاشت .

به گزارش ایلنا، بهرام صیدی در تشریح این حوادث افزود: در تصادف بین سه دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک دستگاه پژو 206 در آزاد راه ساوه  - همدان چهار نفر مصدوم شدند که تیم عملیاتی اورژانس نوبران  به مرکز درمانی ساوه منتقل کردند.

وی با اشاره به برخورد 2 دستگاه پراید در این محور هم افزود : در این حادثه که 13 مصدوم بر جای گذاشت، تیم های عملیاتی اورژانس نوبران، غرق آباد و تجرک استان همدان پوشش درمانی پیش بیمارستانی این حادثه را انجام دادند، که 2 تن از مصدومان در محل حادثه درمان سرپایی و ۱۱ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شب گذشته را یکی از پرحادثه ترین سوانح ترافیکی پنج ماه نخست سال در آزاد راه ساوه - همدان بیان کرد و گفت : در کیلومتر ۷۶ آزادراه ساوه - همدان حادثه سوم با برخورد 2 دستگاه پرشیا و یک دستگاه پراید رقم خورد تا ۶ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات پیش بیمارستانی ، با کمک تیم های عملیاتی اورژانس نوبران و سیلجرد به مراکز درمانی ساوه منقل شدند.

در حادثه ای دیگر در محور قدیم ساوه - همدان هم انحراف خودروی سواری ال 90، به فوت یک نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر منجر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز