خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان اعلام کرد:

برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در ۲۰ نقطه شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۳۶۷

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: ۲۰ نقطه شهر قزوین برای برپایی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن‌پور با اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی امسال اشاره و یادآور شد: برگزاری مراسم‌های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) امسال با سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با برخی محدودیت‌های اعلام شده و در نقاط مشخص شهرها با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، امسال حرکت تمامی دسته‌جات و هیات‌های مذهبی ممنوع بوده و برای رعایت موارد بهداشتی، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مدت زمان عزاداری‌ها نیز حداکثر تا ۲ ساعت تعیین شده است.

حسن پور با اشاره به اینکه برپایی مراسم‌های عزاداری در سطح شهر قزوین ۲۰ نقطه تعیین شده، تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان هیات‌های مذهبی و دستور اکید فرماندهی انتظامی استان قزوین، جهت کنترل ترافیکی و همکاری با هیات‌ها و دسته‌جات عزدارای برگزار کننده، نیروهای راهور در مدت برگزاری مراسم و به جهت جلوگیری از هرگونه مشکل ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان، در کنار عزاداران حضوری مستمر و فیزیکی خواهند داشت.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: نیروهای راهور ضمن مسدود ساختن مسیرهای مشخص شده منتهی به محل برگزاری مراسم‌های عزاداری، اقدام به کنترل ترافیک و تردد شهروندان خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین یادآور شد: نیروهای پلیس به منظور همکاری هرچه بیشتر با عزاداران حسینی تا سه‌شنبه شب هفته آینده حضوری پررنگ در محل‌های تعیین شده عزاداری‌ها خواهند داشت.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز