خبرگزاری کار ایران

در نقل و انتقالات لیگ برتر؛

پیمان بابایی با تراکتور داخلی بست

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۳۳۷

شنیده‌ می‌شود آقای گل تبریزی لیگ جمهوری آذربایجان با تیم تراکتور قرارداد داخلی امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، زمان نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر از ۶ شهریور ماه آغاز و تا ۲۹ آبان ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال تراکتور در فصل که گذشت هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی نشان داد که امر گلزنی یکی از معضلات اصلی این تیم به شمار می‌رود. تراکتور در فصلی که گذشت از ۳۰ بازی انجام شده، ۳۱ گل به ثمر رساند که آمار چندان جالبی برای این تیم پرطرفدار و مدعی نمی‌باشد.

شنیده‌ها از باشگاه تراکتور حاکی از این است که این تیم برای تقویت خط حمله و گلزنی خود برای فصل آینده، با پیمان بابایی بازیکن جوان و تبریزی تیم سومقاییت آذربایجان قرارداد داخلی بسته است.

البته این موضوع تابدین لحظه توسط این بازیکن یا یکی از مدیران باشگاه تراکتور تایید یا تکذیب نشده اما شنیده‌ها از نقل‌وانتقالات احتمالی این تیم، حکایت از قطعی شدن حضور بابایی آقای گل فصل گذشته لیگ آذربایجان در این تیم دارد و بابایی نیز در صفحه اینستاگرام خود از هواداران تیم سومقاییت خداحافظی کرده است.

پیمان بابایی فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای از جوانان تراکتور آغاز کرد و بعدها به تیم بزرگسالان تراکتور پیوست. او سپس به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از آن عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و پس از انحلال گسترش به ماشین سازی منتقل شده و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به صورت قرضی به تیم سو مقای یت در لیگ برتر جمهوری آذربایجان پیوست وبانیمه تمام ماندن لیگ جمهوری آذربایجان ۷ گل به طورمشترک با ۳ بازیکن دیگربه عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز