خبرگزاری کار ایران

با حمایت دکتر نوبخت و پیگیری استاندار؛

کل بدهی و معوقات کارگران کنتورسازی قزوین پرداخت شد/ معرفی کارگران به تامین اجتماعی برای دریافت بیمه بیکاری

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۰۳

استاندار قزوین گفت: با حمایت محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ کل مطالبات معوقه کارگران شرکت کنتورسازی تا به امروز پرداخت شد.

 هدایت الله جمالی‌پور در گفت‌وگو خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: صبح امروز قسط دوم مطالبات کارگران شرکت کنتورسازی به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شد و در مجموع با پرداخت هر ۱۵ میلیارد تومان؛ کل بدهی این کارگران تا به این ماه تسویه خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه پرداخت بدهی معوقه کارگران این واحد صنعتی یادآور شد: با وجود اینکه دولت تعهدی برای پرداخت بدهی بخش خصوصی ندارد؛ با هماهنگی تیم اقتصادی استانداری قزوین و دادگستری این مبلغ به یک حساب سپرده دادگستری قزوین واریز شد و در روزهای آتی بر اساس لیست کارگران پرداخت خواهد شد.

استاندار قزوین در خصوص نحوه ادامه فعالیت کارگران این واحد نیز گفت: کارگران این شرکت برای دریافت ۱۸ ماه مقرری بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی معرفی خواهند شد تا در ادامه برای این واحد و کارگران آن تصمیم گیری شود.

جمالی پور در خصوص مشکلات کارگران عوارضی‌های استان نیز اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی شدن عوارضی های استان بخشی از کارگر عوارضی های استان از کار بیکار شده بودند که طی سفر آقای نوبخت به استان این موضوع نیز مطرح و مقرر شد تا پایان سال قرارداد این کارگران تمدید و بدهی و معوقات آنها نیز به حساب اداره کل راهداری استان واریز شود.

مقام‌عالی دولت در استان ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس‌سازمان برنامه و بودجه گفت: معاون رئیس‌جمهور در این سفر نشان داد دولت در رفع مشکلات مردم مصر و در وعده های خود صادق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز