خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

309 پروژه در البرز با اعتباری بیش از 4 هزار و 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۸۱

استاندار البرز با عنوان اینکه برای تامین و تقویت زیرساخت های استان بویژه در حوزه انرژی آب، برق و گاز توفیقات ارزشمندی حاصل شده، گفت: 309 پروژه در البرز با اعتباری بیش از 4 هزار و 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این اعتبارات نسبت به سال گذشته با رشد 85 درصدی همراه شده‌ است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در مراسم آغاز بهره برداری از 82 پروژه شهرستان ساوجبلاغ که روز پنجشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفای‌شان و گرامیداشت هفته دولت، افزود: همراهی و تلاش های نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد و مسئولان این شهرستان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: 309 پروژه در البرز با اعتباری بیش از 4 هزار و 300 میلیارد تومان که این اعتبارات نسبت به سال گذشته با رشد 85 درصدی مواجه بود.

شهبازی گفت: در شهرستان تاثیرگذار و مولد ساوجبلاغ 82 پروژه با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان با اشتغال بیش از 240 نفر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه روحیه و انگیزه تلاش برای آبادانی و پیشرفت کشور در البرز موج می زند، افزود: امید است با تداوم و استمرار اتحاد، انسجام و همدلی حاکم بین مسئولان استان همچنان شاهد پیشرفت و آبادانی جای جای استان و کسب رضایتمندی مردم باشیم.

استاندار البرز اضافه کرد: برای تامین و تقویت زیرساخت های استان بویژه در حوزه انرژی آب، برق و گاز توفیقات ارزشمندی حاصل شده و اکنون شاهد نتایج پیگیری ها هستیم.

وی گفت: هفته جاری، وزیر نیرو به البرز سفر کردند و 20 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به البرز تخصیص یافت که نتیجه هم افزایی بین نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بود.

شهبازی افزود: بزرگترین پروژه گاز کشور با عنوان انتقال گاز از بویین زهرا به کرج است که تامین گاز خانگی، صنعتی و کشاورزی این استان را تا 50 سال آینده تضمین می کند.

وی عنوان کرد: سال گذشته با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولتی استان آغاز شد و امسال شاهد پیشرفت 45 درصدی آن با اعتباری حدود هزار میلیارد تومان هستیم.

استاندار البرز گفت: در سفر وزیر نیرو درخواست‌ کردیم که در خصوص آغاز عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت زکی آباد نیز با نگاه ویژه ای دنبال شود.

وی افزود: امسال مصارف برق صنعتی 11 درصد افزایش یافته و این رقم در مصارف تجاری 8 درصد و در مصرف خانگی 2 درصد بوده و حاکی از رشد تولید و صنعت در سال جهش تولید البرز است

شهبازی گفت: صادرات در 5 ماهه اول سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد رشد داشته است.

وی افزود: نگاه ویژه ملی به البرز معطوف شده و امید است در سایه این همدلی ها بتوانیم برای ایران کوچک و کسب رضایتمندی مردم گام های بیشتری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز