خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز در ساوجبلاغ؛

۸۲ پروژه با اعتبار هزار و ۲۴ میلیارد تومان افتتاح شد/ بهره‌برداری از ۱۵ پروژه در بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۷۰

با حضور استاندار البرز و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۸۲ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری معادل هزار و ۲۴میلیارد تومان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا با حضور عزیزاله شهبازی، استاندار البرز و همراهی معاونین و مدیران استانی در پنجمین روز از هفته دولت، ۸۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه ها که ۷۶ مورد آن مربوط به بخش دولتی و ۶ پروژه جزو بخش خصوصی است با اعتباری معادل هزار و ۲۴ میلیارد تومان اجرایی شد.

شهبازی و هیات همراه در ابتدای سفر یک روزه به شهرستان ساوجبلاغ ضمن گلباران گلزار شهدا نسبت به بهره برداری از ساختمان اداری شرکت گاز کوهسار و افتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای سیباندره و سیرود اقدام کردند.

در ادامه این سفر، بهره برداری از طرح تقویت شبکه پست برق ۶۳ کیلووات مهستان و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهرجدید هشتگرد انجام شد.

همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه در بخش کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ با اعتباری معادل ۷۸ هزار و ۸۳۲ میلیون ریال و اشتغال ۵۶۲ نفر به بهره برداری رسید.

تولید توت فرنگی گلخانه ای با حجم عملیات ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰۰۰۰ میلیون ریال و ۷ نفر اشتغال با حضور نورمحمد فردی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.

پروژه های دیگر ساوجبلاغ در بخش کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار با ۱۸۷ اشتغال، انتقال آب کشاورزی با ۱۰۳ اشتغال، پوشش انهار با ۵۲ اشتغال، مرمت و لایروبی قنوات با ۷۸ اشتغال و طرح های کوچک تامین و انتقال آب با ۱۳۵ اشتغال جزوه پروژه های این هفته بود.

شهرستان ساوجبلاغ به عنوان قطب تولید محصولات گلخانه ای استان البرز با داشتن ۱۹۱.۴ هکتار گلخانه، منجربه اشتغال بیش از ۴هزار و ۶۰۰ نفر شده است.

ساوجبلاغ در تولید محصولات کشاورزی همچون سبزی و صیفی گلخانه ای، توت فرنگی، نشاء گلخانه ای و گل و گیاه زینتی، رتبه نخست استانی را کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز