خبرگزاری کار ایران

مفیدی فر به ایلنا خبر داد:

بهره برداری بیش از ٧٠٠ گاردریل جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۱۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از بهره برداری از ٧٨٠ عدد گاردریل جهت ایمن سازی در محور نیشابور-فیروزه و بزرگراه نیشابور-مشهد خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از نیشابور گفت: ایمن سازی در ٢ هزار و ١٠٠ متر از محور نیشابور-فیروزه محدوده روستای بشنیج تا تقاطع غیر همسطح فولاد با نصب ۵٢۵ عدد گاردریل با اعتبار بالغ بر ٨ هزار و ۴٠٠ میلیارد ریال و همچنین در بزرگراه نیشابور- مشهد محدوده شهر خرو تا اردوغش با نصب ٢۵۵ عدد گاردریل به طول هزار متر با اعتبار ۴ میلیارد ریال در نقطه حادثه خیز اجرا و به بهره برداری رسیده است. 

مفیدی فر افزود: به منظور ایمن سازی محور مواصلاتی نیشابور - فیروزه و با توجه به اهمیت عبور و مرور و لزوم وجود علائم راهنما و محافظتی، این اداره با پیگیری های انجام شده از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، انعقاد قرارداد با پیمانکار انجام و در نتیجه با  نصب ٢ هزار و ١٠٠ متر گاردریل‌ جدید محور فوق ایمن سازی شد. 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه ایمنی اداره راهداری در سال جاری اعلام کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور با اقداماتی زود بازده نظیر آشکارسازی پنج نقطه پرحادثه و تعمیر و تعویض ٣٠٠ متر از انواع حفاظ های ایمنی (گادریل)، تعویض و تعمیر ۴٠٠ عدد تابلوها و علائم اخطاری و اطلاعاتی، چهار نوبت شست وشوی تابلوها و گاردریل ها در حوزه ایمنی راه این اداره بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان با هدف اهمیت موضوع ارتقا سطح ایمن سازی جاده ها خاطر نشان کرد: راهداران نیشابوری تمام توان و تلاش خود را در راستای ارتقای ضریب ایمنی راه ها و فرهنگ سازی به منظور تأمین شرایط سفرهای ایمن جاده ای گذاشته، تا شرایط مناسب در سفرهای بدون حادثه، مطمئن و روان را در جاده های این شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز