خبرگزاری کار ایران

عضو خبرگان رهبری مطرح کرد:

عملکرد خوب دولت در خدمات رسانی به مردم

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۰۸

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دولت روحانی با مشکلات متعددی چون تشدید تحریم ها، سیل ها، زلزله ها و بیماری کرونا روبرو شد اما توانسته طرح های بسیاری را برای خدمات رسانی اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در مراسم بهره برداری از طرح فرهنگسرای ولایت و طرح های هفته دولت مراغه افزود: خدمات دولت تدبیر و امید با توجه با شرایط حاکم و در وضعیت اقتصادی کشور، مناسب و قابل تقدیر است.

وی افزود: با وجود مشکلات مختلف کشور و وضعیت نه چندان مناسب اقتصادی، دولت فعلی در خدمت‌رسانی به مردم موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: دولت روحانی با مشکلات متعددی چون تشدید تحریم ها، سیل ها، زلزله ها و بیماری کرونا روبرو شد اما توانسته طرح های بسیاری را برای خدمات رسانی اجرا کند.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا نیز در ماه های اخیر خسارت های بسیار اقتصادی به کشور وارد آورده که بیشترین آنها به بخش علمی و آموزشی با تعطیلی دانشگاه ها، حوزه ها و مدارس بوده است.

پورمحمدی افزود: با نفت ۱۲۰ دلاری می توان کشور را اداره کرد لیکن در ۲ سال اخیر کشورمان با تحریم های انجام شده، بدون درآمد نفت اداره شده است.

وی  در پایان اظهار داشت: اداره کشور در وضعیت سخت فعلی کار مشکلی بوده و دولت توانسته در برابر این مشکلات ایستاده و خدمت رسانی کند که نمود آن در طرح های عمرانی هفته دولت دیده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز