خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد:

استقرار تیم های بهداشتی هلال احمر قزوین در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۰۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی استان قزوین در نیمه دوم شهریورماه به مدت یک هفته در شهرستان هامون سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و... مستقر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی روز پنجشنبه در اولین نشست ستاد پشتیبانی طرح نذر آب سه، افزود: وقوع خشکسالی و بحران آب در استان سیستان و بلوچستان باعث مشکلات جدی بهداشتی، درمانی و معیشتی در این استان شده است و متاسفانه هموطنان سیستانی تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و نیازمند کمک‌های انساندوستانه هموطنان عزیز هستند.

وی افزود: با توجه به عملکرد بسیار خوب استان در دوسال گذشته، امسال نیز قزوین به عنوان معین شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است تا خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی خود را به مردم این منطقه ارایه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: دارو، مخزن آب، بسته‌های غذایی و بهداشتی، آرد و همچنین احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله نیازمندی‌های آسیب دیدگان عزیز در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: امیدواریم با مساعدت و همکاری تمامی خیران و تشکل‌های مردم نهاد استان بتوانیم قسمتی از نیازهای هموطنانمان را در این استان، برطرف نماییم.

به گفته این مسئول، ستاد پشتیبانی طرح نذر آب به صورت هفتگی تشکیل جلسه خواهد داد و براساس تقسیم کار نسبت به آمادگی لازم برای تأمین نیازسنجی‌ها و اقلام مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز