خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری البرز در دیدار با استاندار هفته دولت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۸۷

رییس دادگستری کل البرز به نمایندگی از واحدهای قوه قضائیه در استان با اهدای لوح تقدیر به استاندار البرز از تلاش‌های کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و نماینده عالی قوه مجریه در استان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی به همراه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان مرکز استان، دبیر شورای تحول قضایی، سایر معاونین دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان البرز با حضور در استانداری، هفته دولت را به استاندار البرز و کارکنان دستگاه اجرایی در استان تبریک گفت.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار با اشاره به چالش های پشت سر گذاشته شده و چشم انداز پیش روی استان گفت: سال 98 سالی با مسائل خاص برای کشور و استان البرز همراه بود ولی با این وجود با توکل بر خداوند متعال و تلاش و همت تمام دست اندکاران بر این مشکلات فائق آمدیم که از عوامل مهم در این موفقیت وحدت، همدلی و همراهی موجود مابین همه مدیران استان اعم از نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان کلیه قوا و دستگاه‌های حاکمیتی و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی استان بوده است.

رئیس شورای قضایی استان سفر آیت الله رئیسی به استان البرز را اتفاقی تاریخی در سال 98 دانست که منجر به حل مشکلات عمده استان شد و متذکر شد: برخی از معضلات استانی در حوزه دادگستری و واحدهای قوه در استان و نیز شهرک های صنعتی و شهرستان ها که برای دهه‌ها انباشت شده بود در این سفر حل شد.

وی مدیریت اتفاقات پس از شیوع کرونا در استان را یکی از مصادیق تعامل موفق دستگاه های مختلف برشمرد و متذکر شد: در کنار موفقیت عمومی که در سطح استان کسب شد با وجود اینکه در برخی از زندان‌های استان‌های کشور به دلیل شیوع کرونا مشکلاتی پیش آمده بود ولی در استان البرز  در راستای تدبیر ریاست قوه در اعطای مرخصی به زندانیان و مدیریت منسجم و همکاری کلیه دستگاه‌ها مشکلی پیش نیامد و خوشبختانه تاکنون حتی یک مورد فوتی در زندانهای استان به دلیل ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

عالی ترین نماینده قوه قضائیه در استان با اشاره به مصادیق حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و قضایی از تولید در استان گفت: دادگستری استان با توجه به سیاست های کلان قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید، ورود جدی داشته است و با بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد، سعی در حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی برآمده است.

فاضلی هریکندی در این دیدار به نمایندگی از واحدهای قوه قضائیه در استان با اهدای لوح تقدیر به استاندار البرز از تلاش‌های کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی استان و نماینده عالی قوه مجریه در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز