خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز از هفته دولت؛

10 طرح عمران شهری با اعتبار 250 میلیارد ریالی در سنقروکلیایی افتتاح و ‌کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۷۰

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار10 طرح عمران شهری با اعتبار بیش از 250 میلیارد ریال در سنقروکلیایی افتتاح و ‌کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه  ، مهرداد سالاری  در آئین افتتاح گازرسانی به 25 روستای بخش کلیایی که در روستای خانقاه علیا برگزار شد گفت: در حوزه گازرسانی با توجه به اهمیت ارائه خدمات به روستاها برای هر خانوار، اعتباری بالغ بر ٢۶ میلیون تومان هزینه صرف شده که دست‌آورد آن امروز به وضوح مشاهده می‌شود. 

وی افزود: این هزینه ها در حوزه های راه، برق و... نیز حدودا به همین مقدار است و با برآورد سرانه هزینه هر خانوار در یک روستا متوجه خدمات گسترده و ارزشمند دولت و نظام به روستاها نسبت به شهر خواهیم شد. 

سالاری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای که دشمنان نظام اعمال کرده اند خدارا شاکریم که دولت همچنان در ارائه خدمات و توسعه پروژه ها بدون توقف قدم برمیدارد. 

وی ادامه داد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با تمام توان در کنار این عزیزان هستیم و آنچه که در توان دولت و نظام است در خدمت‌رسانی به مردم انجام خواهد شد. 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن سطح ارائه خدمات در روستاها افزود: دهیاران و مردم عزیز روستاها به جهت توسعه منطقه ای  اهتمام ویژه ای را در مشارکت همگانی داشته باشند. 

وی اضافه کرد: تنها با مشارکت میتوان در پیش برد اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته در تمامی سطوح و تحقق آن ها دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز