خبرگزاری کار ایران

پلیس راه اسلام‌آباد غرب - پل دختر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۵۶

در چهارمین روز از هفته دولت آیین افتتاح پلیس راه اسلام‌آباد غرب - پل‌دختر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، در چهارمین روز از هفته دولت مراسم بهربرداری از پلیس راه اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در شهر حمیل برگزار شد.

چشمه‌خاور معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در این مراسم گفت: زیربنای این پلیس راه ۶۵۰ متر است که دارای ۶۰۰ متر ساختمان اداری بوده و با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال ساخته و تحویل پلیس راه داده شده است.

چشمه خاور افزود: ساخت این پلیس راه در محور اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه به پل‌دختر در استان لرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و همچنین مسیر عبور زائران عتبات عالیات اهمیت بسیاری داشت.

حیدری فرماندار اسلام‌آباد غرب نیز در این مراسم گفت: بالا بردن اقتدار پلیس در تامین و ایجاد آرامش در جامعه لازم است و این نماد اقتدار نیاز به ایجاد شرایطی دارد تا بتواند امنیت هموطنان را تامین کند.

وی افزود: احداث ساختمان پلیس راه حمیل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سبب استقرار امنیت در جاده‌ها و بالا بردن احساس امنیت و حضور به موقع پلیس راه در بین هموطنان خواهد شد. حیدری گفت: راهداری با ساخت و نگهداری جاده‌ها و پلیس راه با تامین امنیت هموطنان و با تلاش‌های شبانه روز توانسته‌اند آمار تصادفات را کاهش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز