خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس و سخنگوی شورای شهر بندرعباس:

شورا محل رفتارهای تند سیاسی و تسویه حساب ها نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۳۶

سخنگوی شورای شهر گفت: شورا نهادی اجتماعی است و محل رفتارهای تند سیاسی و تسویه ها نیست.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فیصل دانش در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: جا دارد از سرکار خانم جراره بخاطر عملکرد یکساله در پست ریاست شورا تقدیر و قدردانی کنیم.

دانش با تقدیر از کلیه اعضای شورا به خاطر برگزاری یک انتخابات بدون تنش و در کمال آرامش، تصریح کرد: بار دیگر قصد نامزدی برای ریاست شورا را  داشتم اما بخاطر برخی عهد شکنی ها و اختلاف نظرها، احساس کردم اگر کوتاه بیایم آرامش بیشتری بر شورا حکمفرما خواهد شد، لذا بعد از رایزنی هایی تصمیم گرفتم برای این پست نامزد نشده و به یکی دیگر از اعضاء شورا رای بدهم.

وی ادامه داد: معتقدم برای کمیسیون های تخصصی شورا می بایست از ظرفیت افراد موثر و مفید استفاده کرد زیرا این راهی برای خدمت صادقانه به مردم شریف بندرعباس است.

 سخنگوی شورای شهر در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: شورا نهادی اجتماعی است و محل رفتارهای تند سیاسی و تسویه ها نیست. لذا توصیه می شود همکاران محترم در وقت باقیمانده به جای ایجاد تشنج و بحث ها و جدل ها، صرفا به رفع مشکلات شهروندان بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز