خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز تاکید کرد:

در راستای پروتکل های بهداشتی، رقابت انتخاباتی فقط در فضای مجازی و صدا و سیما مجاز است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۳۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن یادآوری برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در روز 21 شهریور ماه جاری، گفت: هر دو نامزد حوزه انتخاباتی کرج، فردیس و اشتهارد برای معرفی خود می توانند شخصا و به تساوی از امکانات صدا و سیمای مرکز استان، استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با اشاره به لزوم برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: به منظور برخورداری یکسان نامزدهای مرحله دوم انتخابات از امکانات تبلیغی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها در صدا و سیما و فضای مجازی کمیسیونی به نام کمیسیون تبلیغات با عضویت رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیات نظارت استان و مدیر کل صدا و سیمای استان تشکیل و اولین جلسه آن برای برنامه ریزی و هماهنگی برگزار شد.

وی افزود: برنامه های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات باید قبل از پخش، ضبط شود و از نظر کمیسیون تبلیغات بگذرد.

معاون استاندار تصریح کرد: در هر صورت هر یک از نامزدهای انتخاباتی می توانند با همکاری و نظارت صدا و سیما یک برنامه تبلیغی به مدت 30 دقیقه شامل 5 دقیقه تیزر و بیوگرافی و 25 دقیقه گفتگو با سوالات یکسان تولید کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با عنوان اینکه برنامه های تولیدی حداقل سه نوبت از تلویزیون و سه نوبت از رادیو پخش می شود، تصریح کرد: روز و ساعت و پخش برنامه ها بر اساس قرعه و با حضور نامزدها یا نمایندگان آنها توسط کمیسیون تعیین می شود.

فردی اضافه کرد: زمان فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی 8 روز قبل از اخذ رای و در روز پنج شنبه 13 شهریور شروع و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای یعنی ساعت 8 صبح پنج شنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نامزدهای انتخابات به طور یکسان مشمول دستور العمل بوده و صدا و سیما نیز فقط باید برنامه های ارئه شده را پخش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: صدا و سیما به منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات برنامه های تبلیغی و تهیجی، تولید و پخش کند.

وی در خصوص آموزش و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی نیز تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توسط فرمانداران و بخشداران حوزه های انتخاباتی الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز