خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:

150 میلیارد تومان از مشترکین برق طلب داریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل وزیر نیرو مبنی بر مراعات مشترکین نیروی برق استان کرمانشاه، 150 میلیارد تومان از مشرکین برق طلب داریم که از این مبلغ 50 درصد مربوط به دوایر دولتی است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه ،امید علی مرآتی  در نشست خبری که امروز در شرکت برق منطقه ای غرب برگزارشد ، اظهار کرد: به همت متخصصین و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه تمامی روستاهای بالای 5 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

وی تصریح کرد :در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و بیش از 99 درصد روستاهای استان کرمانشاه از روشنایی برق برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه تابستان امسال با کمترین مشکل خاموشی در سطح استان کرمانشاه مواجه بودیم و این موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت توزیع و تعامل مشترکین برق بوده است.

وی افزود: بیشترین مصرف برق در استان کرمانشاه مربوط به بخش خانگی است و کمترین میزان مصرف را واحدهای تجاری عنوان کرد.

مرآتی گفت: از حضور سرمایه گذاران در استان کرمانشاه استقبال می کنیم و با کمترین زمان ممکن برق کارخانجات تولیدی آنها را تامین میکنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه پدیده سرقت تجهیزات برق را یکی از معظلات شرک توزیع بیان کرد و اظهار نمود: متاسفانه در تابستان امسال تجهیزات قابل توجه ای از شبکه برق رسانی به شهروندان توسط سارقین به سرقت رفته و همین مسئله منجر شد که مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برای ساعاتی از نعمت برق محروم شوند.

مرآتی در بخشی از سخنانش به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت:در هفته دولت 28 پروژه با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و در طی سالجاری هم  افتتاح پروژه های دیگری را در دستور کار داریم.

وی هنچنین از افزایش ۶ هزارو ۵۶۴ مشترک جدید به جمع  مشترکان برق در سال ۹۹ خبر داد وگفت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۸ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ۴۸ کیلومتر فشار ضعیف کابل کشی ، ۶ فید جدید احداث وبه روستا  ۴۹ چاه آب کشاورزی استان برق رسانی شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز