خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از ۹۹ درصد واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۹۴

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: ۹۹ درصد واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل سال گذشته شهرستان بردسکن همزمان با هفته دولت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احسان میری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: سال گذشته براثر وقوع سیل هزار و 109 واحد مسکونی در بیش از 50 نقطه شهرستان بردسکن دچار خسارت شد که واحدهای تعمیراتی در کمترین زمان با مشارکت خود مردم بهسازی شد.

وی گفت: از مجموع 550 واحد تخریبی در سطح شهرستان تاکنون 535 واحد تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است و مابقی در حال تکمیل است و خوشبختانه دولت برای احداث این تعداد واحدهای مسکونی خسارت دیده 40 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض اختصاص داد که به دورترین نقطه عشایری شهرستان بردسکن این واحدها ساخته شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن از مشارکت بسیار خوب خیران و گروه‌های جهادی در ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر  کرد و گفت: در اجرای طرح مسکن محرومین  مجددا 40 میلیارد تومان دیگر در قالب 600 واحد برای ساخت مسکن محرومین به شهرستان بردسکن اختصاص داده شد که برای هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض است که دهه مبارک فجر امسال تمامی این 600 واحد مسکن محرومین تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز