خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز هفته دولت؛

آخرین روستای اشتهارد سبز شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۸۳

افتتاحیه گازرسانی به روستای جعفرآباد از توابع شهرستان اشتهارد با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز، مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین تقی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان البرز، امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای جعفرآباد از توابع شهرستان اشتهارد که با حضور علی درویش پور، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز  و مسئولین استانی و شهرستان اشتهارد برگزار  شد با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: در سال جاری در روستای جعفر آباد با نصب ۵۹ انشعاب به عنوان آخرین روستای هدف گاز رسانی شهرستان اشتهارد از این نعمت برخوردار و به این ترتیب این شهرستان سبز شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: پروژه گازرسانی این روستا در هفته دولت امسال با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ روستا در این شهرستان هدف گازرسانی قرار دارند، اظهار داشت: گاز رسانی به تمام روستاهای هدف انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی شهرستان اشتهارد، گفت: تعداد۶ هزار و ۵۲ انشعاب در مجموع در شهرستان اشتهارد نصب شده است.

وی تعداد مصرف کنندگان صنعتی جزء شهرستان را هزار و۱۴۰  و تعداد مصرف کنندگان صنعتی عمده را در این شهرستان ۲۵۷ واحد عنوان کرد. 

تقی نژاد همچنین آخرین وضعیت گازرسانی به پروژه مسکن مهر شهرستان اشتهارد را توصیف کرد و گفت: تاکنون در این منطقه ۳۳۵ علمک گاز نصب و سه هزار و ۹۰ کنتور صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز