خبرگزاری کار ایران

افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در البرز با حضور مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۷۰

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه تقویت زیرساخت های ایران کوچک را نشان گرفته ایم، گفت: چند پروژه بهداشتی و درمانی در کرج با اعتباری بیش از 91 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در مراسم بهره‌برداری از ۹ پایگاه اورژانس استان در بهشت سکینه کمالشهر، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، افزود: امروز ۱۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته و ۵ دستگاه موتور آمبولانس به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات اورژانس البرز اضافه شد.

وی ادامه داد: البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است و به دلیل ترددهای فراوان ملی دچار حوادثی می شود که ضرورت دارد برای تسریع و تسهیل در روند امداد و نجات، این امکانات افزایش یابد.

شهبازی گفت: ۵ پد بالگرد نیز امروز به البرز اضافه شد که این امکان از اهمیت بالایی در راستای ارائه خدمات به مصدومان برخوردار است.

وی افزود: در مجموع امروز پروژه های بخش بهداشت و درمان در کرج با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

استاندار البرز گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۳۰۹ پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۲۴۶ پروژه مربوط به بخش دولتی است.

وی افزود: رشد اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۸۵ درصد است.

شهبازی اضافه کرد: اکنون البرز غالبا مسیر گردشگردی است ولی با برنامه ریزی دقیق درصدد هستیم که این استان را به عنوان هدف گردشگری معرفی کنیم.

وی گفت: این استان آثار تاریخی و طبیعی فراوانی دارد و در حوزه صنعت و تولید و خدمات نیز در کشور مطرح است.

استاندار البرز افزود: کرج چهارمین کلانشهر کشور به لحاظ جمعیت است و ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهر ضرورت دارد.

وی در ادامه در مراسم بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی در کرج، عنوان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی البرزاضافه شده است.

شهبازی گفت: در طرح تحول نظام سلامت توجه ویژه ای به البرز شد و همچنین با حمایت های دولت تسریع در تکمیل 3 بیمارستان در استان در دستور کار قرار گرفت و خیرین نیز وارد میدان شده اند.

وی افزود: بخش خصوصی و خیرین برای کمک به ارتقا سرانه های بهداشت و درمان در حال سرمایه گذاری هستند و برای ساخت یک بیمارستان در منطقه کمالشهر نیز اعلام آمادگی کرده اند.

در پایان نیز با حضور استاندار البرز ساختمان معاونت غذا و دارو در کرج به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز