خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۵ پروژه جهاد کشاورزی در خوشاب خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۶۳

پنج پروژه جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب به مناسبت هفته دولت با حضور نمایندگان مردم غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های آب و خاک ، تولیدات دامی و باغبانی است.

رودسرابی افزود: پروژه باغبانی که شامل باغ انگور به روش کوردونی و ایجاد سایبان در سطح 30 هکتار با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به بهربرداری خواهد رسید .

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب ادامه داد: پروژه حوزه آب و خاک شامل انتقال آب با لوله مربوط به قنات قشلاق روستای نوروزی از توابع دهستان یام بخش مشکان شهرستان با اعتباری بالغ بر 994 میلیون ریال به بهربرداری رسید.

 رودسرابی اضافه کرد: پروژه آبیاری کم فشار با اشتغالزایی برای 35 نفر و اعتبار 1 میلیارد و 53 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خودیاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب افزود: در بخش تولیدات دامی دو پروژه بزرگ مرغداری با ظرفیت 20 هزار قطعه در هر دوره و پرواربندی گوسفند با ظرفیت 760 رأس در هر دوره با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 16 نفر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز