خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد :

اماکن پر خطر در یاسوج به مدت یک هفته تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۴۷

فرماندار بویراحمد از تعطیلی اماکن پرخطر به مدت یک هفته در یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ کناری گفت: اماکن پرخطر شامل رستوران ها، بستنی فروشی ها، کافی شاپ، قلیان سراها، فست فودها، ساندویچی ها، موبایل فروشان، کبابی ها، کافی نت ها و اماکن ورزشی به مدت یک هفته با هدف مقابله با شیوع کرونا تعطیل شدند.

کناری اظهار کرد: مراکز تفریحی _گردشگری از جمله، آبشار شهریاسوج و تنگه مهریان نیز تعطیل شده‌اند.

وی تصریح کرد: ضروری است شرکت پست خدماتی ارائه دهد که نیاز به مراجعه حضوری به برخی دستگاه‌ها نباشد.

وی با اشاره به دلیل تعطیلی اماکن افزود: وضعیت در شهرستان بویراحمد رضایت‌بخش نیست و در صورت عدم همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توصیه متولیان امر با همه گیری این بیماری روبرو خواهیم شد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود مردم از برگزاری تجمعات از جمله، جشن های عروسی و مراسم های تشییع و خاکسپاری خودداری کنند، چرا که دلیل شیوع کووید ۱۹ بی‌توجهی به توصیه‌ها و حضور در تجمعات شلوغ بوده است.

کناری درپایان خواستار تشدید بررسی ها و بازدیدهای سرزده پلیس نظارت بر اماکن عمومی شد و گفت: بدون شک بازدیدهای سرزده از اصناف پرریسک در کاهش تخلفات موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز