خبرگزاری کار ایران

ماجرای پیچیده مظاهری و تراکتور؛

فسخ یک‌طرفه قرارداد دروازه‌بان‌تراکتور/ باشگاه‌تراکتور: شایعه است و صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۳۹

محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان فصل جاری تیم فوتبال تراکتور روز گذشته اقدام به فسخ قرارداد خود کرد تا فصل آینده را در تیم دیگری بازی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، گفته می‌شود محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان فصل جاری تیم فوتبال تراکتور در اقدامی ناگهانی، قرارداد خود را به صورت یک طرفه با این تیم فسخ کرده است.

این دروازه بان ۳۱ ساله گچسارانی که ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به عضویت تیم تراکتور درآمد و بنا به اعلام مسئولان این تیم تبریزی قراردادی ۴ ساله به امضا رسانده بود، روز گذشته اقدام به فسخ قرارداد خود کرد تا فصل آینده را در تیم دیگری بازی کند.

بنابر اعلام برخی منابع، گویا مظاهری در آستانه دیدار روز گذشته تراکتور با نفت مسجدسلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز با سرمربی تیم تراکتور دچار اختلاف شده و حتی نام وی در لیست ۱۸ نفره قرمزهای تبریز وجود نداشت.

اختیار فسخ یک طرفه قرارداد در صورت عدم پرداخت به موقع مطالبات، از جمله بندهای قرارداد رشید مظاهری با باشگاه تراکتور بوده است.

گفته می شود مقصد بعدی دروازه بان تراکتور، یکی از تیم های تهرانی است.

در همین راستا، یکی از مسئولان باشگاه تراکتور در این خصوص و شایعات فسخ قرارداد این بازیکن با تراکتور اعلام کرد: به مظاهری استراحت داده شده و دیروز هم به صلاح دید کادر فنی در بازی حاضر نبود و مطابق تمام بازی‌های جام حذفی، محمدرضا اخباری درون دروازه ایستاد. همچنین با توجه به اینکه فصل هنوز به اتمام نرسیده و تراکتور یک بازی دیگر در فینال جام حذفی دارد، هیچ بازیکنی نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند یا از تیم کنار برود. شایعه فسخ یک‌طرفه مظاهری کذب است و چنین خبری صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز