خبرگزاری کار ایران

با ارسال متنی به ایلنا صورت گرفت؛

توضیحات رئیس شورای روستای "تنگ فنی" درباره درگیری طایفه‌ای اخیر

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۳۵

رئیس شورای روستای "تنگ فنی" در استان لرستان نسبت به درگیری طایفه ای دو روز گذشته در این روستا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، در متن ارسالی به این خبرگزاری آمده است:

اینجانب سعید میرفیضی رئیس شورای روستای تنگ فنی با توجه به سوءتفاهماتی که در مصاحبه قبلی پیش آمده لازم می دانم مطالبی را خدمت طوایف و اهالی و خصوصا جوانان روستا بیان کنم.

امام علی (ع)می فرمایند: العفو تاج المکارم (گذشت اوج بزرگواری‌هاست)

وی در این متن تصریح کرده : بنده به عنوان خدمتگزار مردم از دیگر طوایف درخواست دارم که در این درگیری به عمل آمده دخالت نکرده و از ریش سفیدان و بزرگان دو طایفه درگیر می‌خواهم که پادرمیانی کرده تا مشکل بوجود آمده هرچه سریعتر برطرف شود تا به حول و قوه الهی همانند سال های گذشته که تمامی روستاهای جنوب شهرستان برادرانه گردهم می آمدیم بتوانیم امسال نیز مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین را بهتر از سالهای گذشته برگزار کنیم.

میر فیضی در پایان آورده است: سخن آخرین با جوانان روستاست که از همه می خواهم آرامش خود را حفظ کرده و عجولانه تصمیم نگیرند که خدای ناکرده باعث آسیب به زنان و کودکان و افراد بیگناه نشوند که حاصلی جز عمری پشیمانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز