خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی استان:

۱۵ صنعتگر فعال ایلام برای آموزش های مجازی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۵۱۱

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۱۵ صنعتگر فعال در ایلام برای آموزش های مجازی کسب و کار معرفی شده اند.

به گزارش ایلنا، عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره کلاس های آموزشی رشته های صنایع دستی استان ایلام به صورت مجازی برگزار می شود که ۱۵ صنعتگر فعال برای آموزش مجازی کسب و کار در استان معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا درکشور و عدم امکان برگزاری آموزش‌ها بصورت حضوری این اقدام فرصت مناسبی برای هنرمندان و صنعتگران جهت دریافت آموزش های مورد نیاز است.

شنبه زاده تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آموزش علاقمندان به رشته های صنایع دستی به منظور ورود به بازار کار برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی توسط مربیان بومی به صورت متنوع ترآموزش داده می شوند تا علاوه بر احیاء و زنده نگه‌داشتن هنرهای سنتی استان، زمینه اشتغال هنرآموزان صنایع دستی نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن این دوره‌ها، گواهینامه مهارتی از طرف اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به هنرجویان اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز