خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین نیرویی پرقدرت و با توان نظامی بالا است

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۳۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز قابلیت و توانمندی که در موشک‌های ما وجود دارد می‌تواند به راحتی توان دفاعی جمهوری اسلامی را تامین کند تا جایی که قدرت بازدارندگی ما را فراتر از حد انتظار برده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز چهارشنبه -۵ شهریور ماه - در حاشیه بازدید از قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین به خبرنگاران گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک مجموعه محوری با تدابیر فرماندهی کل قوا نامگذاری شد زیرا محور عملیات این نیرو در زمین است .

وی با اشاره به ۲۳ رسته پیچیده در نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: پیچیده‌ترین این رسته‌ها نیز بخش متحرک هوایی و هوانیروز است که به یاری خدا در این حوزه نیز قطع وابستگی کامل را داریم تا جایی که نیروی زمینی در چرخه دفاعی روی پای خود ایستاده و گوش به فرامین حضرت آقا دارد.

امیر حیدری توان دفاعی را یک مولفه دانست و تصریح کرد: یک وسیله دفاعی نمی‌تواند به تنهایی توان دفاعی را تکمیل کند و باید در بردها و توانمندی دارای تجهیزات مختلف باشد و امروز تاکید ما بر دقیق زن کردن، نقطه زن کردن، اتوماسیون و هوشمند کردن تجهیزات است که هر یک از اینها می‌تواند چرخه و مولفه دفاعی را تکمیل کنند.

امیر حیدری قزوین را یکی از استان‌های خوشنام و نام‌آور در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی این استان نیرویی پرقدرت و با توان نظامی بالا بوده و با تقدیم شهدای خود برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز براساس گزارش های اعلام شده، قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین از سطح آمادگی بالای رزمی برخوردار بوده و به همین لحاظ در آینده ماموریتی را برای این نیرو در نظر گرفته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز