خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

اهدای 170 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۳۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی از سوی این اداره کل، گفت: در قالب این طرح ۱۷۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته طرح مهر تحصیلی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و برای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است، گفت: در قالب این طرح لوازم‌التحریر مورد نیاز این دانش آموزان تهیه و به آنها اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف گیلان در ادامه با بیان اینکه امسال ۱۷۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه و توزیع خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ بسته متعلق به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۱۱۰ بسته متعلق به دانش‌آموزان دوره متوسطه است.

وی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌ها، گفت: این بسته‌ها به ارزش ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در چهار شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش تهیه شده است.

علیزاده ادامه داد: موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میر مرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف (س) آستانه اشرفیه، ناصرقلی خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت از جمله موقوفاتی هستند که نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز