خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت:

پروژه‌های عمران شهری و روستایی کوچصفهان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۲۳

به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمران شهری و روستایی بخش کوچصفهان با حضور فرماندار رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با هفته دولت پروژه تقویت و توسعه برق روستایی با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در کنار سر کوچصفهان، پروژه آسفالت کرباسده لولمان با ۲ میلیارد ریال  و پروژه لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی، زیرسازی و آسفالت شهر لولمان نیزبه طول یک هزار و ۱۰۰ متر و با پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت بخش کوچصفهان به بهره برداری شد.

همچنین کلنگ آغاز عملیات احداث مجتمع چند منظوره ورزشی، تفریحی، گردشگری و تجاری شهر کوچصفهان نیز به مناسبت هفته دولت در زمینی به مساحت ۲هکتار به زمین زده شد.
 
فرماندار رشت در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۷۵ پروژه با اعتبار حدود یک هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان رشت به بهره برداری می رسد، افزود: از این تعداد ۱۲۱ پروژه با هزینه کرد حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌های بخش دولتی و ۵۴ پروژه با اعتبار حدود یک هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های بخش خصوصی است.
 
فتح اللهی ادامه داد: با افتتاح طرح های هفته دولت برای یک هزار و ۱۱ نفر به صورت موقت و یک هزار و ۳۵۷ نفر نیز به صورت دائم اشتغال ایجاد می شود.
 
وی با بیان اینکه اعتبار پروژه های هفته دولت امسال در قیاس با سال گذشته، ۳۷۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: در روزهای آتی نیز چندین پروژه بزرگ و با اهمیت از قبیل پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان و فاز دوم  مجتمع بزرگ اقامتی گردشگری سپیدار با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز