خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خواستار شد؛

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری پروژه ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۱۲

فرماندار رشت خواستار تشکیل کارگروه ویژه جهت پیگیری مستمر اجرای طرح ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود به یکی از خواسته ها و دغدغه‌های عمومی و اصلی مردم شهرستان رشت تبدیل شده است، گفت: مردم رشت به خوبی به خاطر دارند که در گذشته حیات و زندگی در این دو رودخانه موج می‌زد اما متاسفانه هم اکنون شاهد وضعیت بسیار نامناسب رودخانه های زرجوب و گوهررود به دلیل آلودگی های زیست محیطی هستیم.

وی با اشاره انعقاد تفاهم نامه مابین شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در جهت ساماندهی دو رودخانه شهر رشت، تصریح کرد: ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به این پروژه، یک فرصت طلایی و بسیار خوب است که باید با پیگیری و اراده همگانی از این فرصت در جهت احیای رودخانه های شهر رشت استفاده شود.
فرماندار رشت با اشاره به منابع آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود و اقدامات در جهت تکمیل و بهره‌برداری تصفیه‌خانه جنوبی مسکن مهر و افزایش ظرفیت تصفیه خانه فخب، گفت: پیگیری موضوع ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود نیازمند تشکیل کارگروهی ویژه دارد.
 
در انتهای این نشست پس از ارائه نظرات و پیشنهادات از سوی اعضای جلسه، با دستور دکتر زارع استاندار گیلان، مصوب شد کارگروه ویژه رسیدگی پروژه ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود تشکیل و به صورت هفتگی روند این پروژه را پیگیری کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز